jessica-jahnke

Alla inlägg under januari 2011

Av jessica jähnke - 22 januari 2011 14:43

Hej på er alla

Leah har sin kusin Matilda här som sover över. Riktigt mysigt faktiskt. Dom sköter sig bra. Just nu delar dom säng snuttisarna.

Brevid mig sitter Casper och Pappan och spelar skjuta spel. Hur moget kul är det på en skala??

Själv har jag fullt upp med tvätt idag. Tvättar hela dagen. Men det tar ju slut iallafall vilket är tur.


På job bet sliter jag på som vanligt. Vi börjar få mkt att göra nu det märks. Skall jobba extra på Söndag.



Av jessica jähnke - 12 januari 2011 22:07

  

Ja så är det faktiskt.

Kan inte komma på någon bra ursäkt till att inte börja träna nu.

Känner mig taggad.

Haar varit på ett pass idag , men det är ju alltid en början eller hur? 

Hade jag inte jobbat till helgen så hade jag kört lite Skaka rumpaaaaaaaaaa, men tyvärr så krockar det med mina arbetstider, Men jag har ju faktiskt 3 andra hekger jag kan träna på.


Har inte bestämt mig för ännu hur jag skall lägga om min kost, men det återkommer jag till.

Nu skall magen bort för alltid.

Ligger just nu i min säng o skriver, tyvärr så vill inte tangenterna skriva det som jag vill. Kanske ett tecken på att det är dex att sova.


God natt mina vänner.

Håll tummarne för att jag slipper träningsvärk imorgon

Av jessica jähnke - 8 januari 2011 09:00

                              

Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards