jessica-jahnke

Alla inlägg under juni 2011

Av jessica jähnke - 14 juni 2011 21:30

Solen är så skön........... Tralalalala


Ja idag var det två lite små nervösa gossar som gick o la sig i sina sängar.

Man kommer ju ihåg själv hur det kändes. Dagen innan sommarlov och dagen innan man började skolan igen. Pirr pirr


På Lördag gifter sig våra underbara grannar. Måste ju bara ner och kika. Säkert gråta en skvätt oxå =)


Ja nu har det snart gått ett år sedan vi lovade varann evig trohet bla.

Fasen vad tiden går fort, såg en bild på lilla dockan som var så liten då =)

Nu har hon vuxit till sig ordentligt och blivit en riktig liten tjej med egen vilja.


Undrar vad som händer i sommar? Vad skall ni hitta på???

Vi har inte planerat något alls. Får bli som det blir. Jag vet däremot vad jag INTE skall göra.

Tur man vet något iallafall.


Nä det är väl dax att stryka kläder tills imorgon

Puss och god natt

Av jessica jähnke - 12 juni 2011 20:43

Hela min helg har varit bra. Jag har mått bra, och umgåtts med min fina familj.

Men har saknat min vettiga vännina Jennifer. Visst ibland kan hon vara blond, men det är det som gör Jennifer till Jennifer.

Känner att jag vill lätta mitt hjärta till henne. Hon förstår iallafall. Kanske skall följa hennes fotspår.


När man får reda på saker eller läser så kan man inte låta bli att bry sig. Men varför. Dom är ju inte värda det. Jag önskar jag kunde säga att jag inte bryr mig, men det gör jag.


Men det fungerar väl så när det bara finns en enda människa på jorden. Förlåt men det är faktiskt så.


Annars mår jag bra och har varit på ett härligt humör länge nu.

Gubben och jag kör LCHF men det är bara gubben som tappar i vikt. Men jag ger inte upp ännu. Kämpar på med min sallad varje dag.

Jobbet går med flygande fart


På Onsdag är det skolavslutning. Skall bli skönt för barnen, visst det blir upp tidigt på morgonen men det blir lek hela dagen istället för en massa skolarbete.


Ja nu var det dax att skölja ur min hårfärg i håret.

Puss och kram

Av jessica jähnke - 7 juni 2011 21:19

Japp,  nu har lillan blivit firad med buller och bång. Men det saknades en person. Det gjorde Casper sig uppmärksam på. -Morfar kommer inte mamma sa han på morgonen. Så sant så sant, saknaden efter honom kändes.

Han och Mamma kalasade tillsammans med oss från ovan molnen, det är jag säker på.


Lillan var nöjd och blev så glad för alla sina paket. Så fina saker, en servis, klänningar, en mjuk kanin, en sparkcykel, en trehjuling, en badpool, kläder, väskor, skrållan hårsaker. Så nu har hon att göra iallafall =) Tack alla som ville komma och fira våran lilla docka.


Tyvärr så har hon varit sjuk idag. Vaknade i morse med en ihållande hosta som inte alls ville ge med sig. Så det blev att fara till doktorn. Hon fick lite hostmedicin. Hoppas hon får sova under natten.


På Torsdag bär det av till Uddevalla för student. Fasen är det jag som börjar bli gammal eller växer alla ungar för fort? Kom ihåg när Magnus ( Han som tar studenten) föddes. Jag passade hans storebror en hel del. Och nu några år senare tar killen studenten. Helt ofattbart.


Vi har fått ordnat i barnens lekrum. Äntligen fått måla över de hemska blommiga tapeterna. Barnen bev nöjda iallafall.


Tänkte jag skulle lagt upp lite bilder men hittar inte kabeln Grrr


Puss o kram

Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards