jessica-jahnke

Alla inlägg under februari 2011

Av jessica jähnke - 24 februari 2011 21:10

Åh nu längtar jag efter våren. Hatar att behöva skrapa rutorna, hatar vantar och alla mössor.

Vill ha vår, sol, och fågelkvitter, plantera blommor, ta härliga promenader. Visst låter det underbart.


Annars är allt under kontroll. NOT. Vet inte riktigt vart jag har mig själv. Men jag skall ju börja jobba heltid snart, vilket säkert ligger på och trycker. Men det skall bli kul. Få extra kosing varje månad.

Vill köpa mig en cykel, inte för att jag tror att jag skulle cykla mer för det. Det finns ju bara backar här i Munkegärde =)


På Söndag är det kalas dax för våran mellan kille. Han har redan fyllt 7 år. Fasen vad tiden går.


Nä nu drar sig uppmärksamheten mer till tv:n och skuldfällan


Ha det gott så länge

Puss o kram

Av jessica jähnke - 1 februari 2011 13:57

Usch vad jag e trött på detta skitväder nu.

Stod ute på trappan förut i min egna lilla värld, och längtade till värmen , grillkvällar, och varma klippor. I sommar skall vi bara göra en massa sånt.


Annars har hela huset haft magsjukan, skönt att bli av med skiten. Kaos på jobbet då vi har en vårdtagare som har det, och smittar ner en efter en av dom anställda. Inte lätt när man jobbar så tätt inpå varann. Men vi löser det på det bästa sättet =)


Här hemma nalkas det snart kalas. På Fredag fyller Nisse 7 år. Herrgud vad åren går. Vi satt härom kvällen och gjorde matlista. Frågade honom vad han ville ha att äta på sin födelsedag. Av allt gott man kan äta väljer ungen BROCCOLISOPPA!!!!!!!!!! Ursäkta men är han släkt med mig som inte ens äter broccoli. Jaja han får ju välja på sin dag. Men vi andra kommer att äta ngn annan soppa.


Någonstans i mitt huvud snurrar det en planering för en sommarfest. En fest med god mat, gott sällskap, och en massa lekar =).

Om någon av er har sett på Minuten på svt1, så kanske ni förstår vad jag menar med lekar. Lekar/tävlingar7utmaningar. Det verkar riktigt roligt =)

Jag skall planera detta hade jag tänkt mig. När och var och hur vet jag inte ännu. Men det löser sig då.


Sitter här i min soffa nu och bara orkar inte göra något. Skall iväg och jobba kväll om en stund.


Laga mat kom jag på at jag måste göra, så ha det gott


Puss puss




Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards