jessica-jahnke

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Viljan finns

Av jessica jähnke - 2 mars 2011 16:41

Åh jag blir tokig av att bara gå här hemma. Men jag vet att snart kommer jag bara vilja vara hemma. Alltså när jag börjar jobba heltid. Det blir mkt Work då =)


Min lilla sessa ändrar sig i sitt beetende väldigt snabbt nu. Det märks att mamma är borta flera kvällar, för dagen efter är hon som ett plåster på mig. Ibland kan det vara mysigt men många gånger är det fruktansvärt jobbigt oxå. Inte ens kan man få gå på Toa själv utan ha en busfia vid sin sida.


Men älskar henne ändå.


Träningen?? Ja vet inte vad som hände där riktigt. Känner att viljan finns att få bli smal och snygg. men jag får väl skylla på att jag inte hittat någon drivande gym kompis. Har ju varit på några pass o det har varit underbart. Men som ni alla vet så saknar jag min Buddy. Hon trivs med sig själv just nu och känner inget behov av att träna. På något sätt så blir det inte samma feeling utan henne.


Tragiskt igentligen att man kan känna så. Och att man kan ha det som en ursäkt, men life is life. För kort enligt vissa.



Idag har jag tvättstuge tid. Lite egen tid i tvättstugan är aldrig fel =)

Jävligt trist men jäkligt skönt när det ligger i garderoben.


Nä skall ta mig i kragen och se om det finns något skaka rumopan pass ikväll. Blir ju tokig av att inte göra något abbat än att bara sitta här o klaga.

So long my friends

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica jähnke - 13 augusti 2011 11:07

Följ med mig till jessicajahnke.blogspot.com igen   Jag flyttar tillbaka igen   På återseende ...

Av jessica jähnke - 5 augusti 2011 21:26

Ja så bra har jag det just nu. Semester en hel vecka till. Min älskling har typ bara 3 dagar kvar fniss fniss. Nä tycker synd om honom faktiskt. Men jag får väl vara en extra snäll fru när han återgår till jobbet. Ha huset städat och middagen på bo...

Av jessica jähnke - 11 juli 2011 22:56

Så gick en låt en gång, med Marcolio tror jag det var.   Idag har man jobbat, men efter jobbet hade vi en härlig em hos Åsa. Barnen badade hela en lång. Härligt härligt ...

Av jessica jähnke - 10 juli 2011 20:48

Ja visst är människan en konstig filur. Att man kan vara deppig och glad på samma gång.   I dagarna fick vi reda på att Pappas kremering vart färdig ett tag. Fonus glömde att berätta det för oss. Ärligt talat??? Dom jobbar med detta dagligen. V...

Av jessica jähnke - 5 juli 2011 22:49

Ja nu är det nedräkning till Semestern. Skall bli riktigt skönt. Satt i dagarna och små planerade vad vi skulle hitta på. Kan nog bli bra. Lite Skara, Liseberg, High Chap m.m. Förhoppningsvis BADA i massor. I sjön då givetvis =)   Leah växer ...

Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards