jessica-jahnke

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Tiden går

Av jessica jähnke - 28 maj 2011 09:19

Ja precis så är det. När man är liten tycker man att en vecka är en hel evighet. Vad är en vecka nu?? En suck så är hela veckan borta.


Våran lilla sessa skall i dagarna bli ännu större. Nämligen 2 år. Hon är i en härlig men ibland jobbig ålder just nu.


Nu har äntligen allt sorgearbete efter Pappa tagit en normal väg. Man kan andas ut och börja återgå till det normala livet. Men visst finns lille pappsen i tankarna varje dag. Känns extra sorgligt när inte mina barn få dela alla sina roliga minnen med honom. Dom har ju vänner som hela tiden pratar om att dom skall till sina mor/far föräldrar. Och givetvis kommer ju frågorna varför dom inte får göra si eller så. Nu är det ju lättare att svara från Morfars sida iallafall.


Casper fick en morgonrock som hade varit Morfars, han har bott i den sedan han fick den kan jag säga. Han blev jätteglad =)


Jag och min man har lite planer oxå, men jag vill inget berätta förens jag vet om det funkar eller ej. ÅH nej inga fler bebisar =)


Det är dax att börja förberda kalas för lillstrumpa och även börja prata ihop midsommar. Visst vi jobbar bägge två men fira måste vi ju ändå.


Min värsta känsla är när folk inte öppnar sina jävla ögon och ser.

Men det är klart, säger man inget så kan ju ingen annan veta. Men en tanke lite då och då. Men det är som det är. Våran telefon funkar ju oxå


Imorgon bär det av till kyrkogården för att göra det fint hos mamma. Tänkte plantera lite fina blommor. Får ju tänka på att pappa skall ju dit oxå. Får väl köpa lite blandade färger kanske. Fast han tycker att alla blommor är vackra. Huvudsaken är ju att vi håller iordning där uppe.


Leah har fått plats på dagis. Så kul!!! Hon skall börja på samma dagis som Nilas gick. Kärt återseende


Nä nu är det frukost time för min del

Puss o Kram ni som förtjänar det



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica jähnke - 13 augusti 2011 11:07

Följ med mig till jessicajahnke.blogspot.com igen   Jag flyttar tillbaka igen   På återseende ...

Av jessica jähnke - 5 augusti 2011 21:26

Ja så bra har jag det just nu. Semester en hel vecka till. Min älskling har typ bara 3 dagar kvar fniss fniss. Nä tycker synd om honom faktiskt. Men jag får väl vara en extra snäll fru när han återgår till jobbet. Ha huset städat och middagen på bo...

Av jessica jähnke - 11 juli 2011 22:56

Så gick en låt en gång, med Marcolio tror jag det var.   Idag har man jobbat, men efter jobbet hade vi en härlig em hos Åsa. Barnen badade hela en lång. Härligt härligt ...

Av jessica jähnke - 10 juli 2011 20:48

Ja visst är människan en konstig filur. Att man kan vara deppig och glad på samma gång.   I dagarna fick vi reda på att Pappas kremering vart färdig ett tag. Fonus glömde att berätta det för oss. Ärligt talat??? Dom jobbar med detta dagligen. V...

Av jessica jähnke - 5 juli 2011 22:49

Ja nu är det nedräkning till Semestern. Skall bli riktigt skönt. Satt i dagarna och små planerade vad vi skulle hitta på. Kan nog bli bra. Lite Skara, Liseberg, High Chap m.m. Förhoppningsvis BADA i massor. I sjön då givetvis =)   Leah växer ...

Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards