jessica-jahnke

Alla inlägg den 19 november 2010

Av jessica jähnke - 19 november 2010 08:28

Nu har jag sökt flera olika jobb. Ingen hade svarat. Men i Måndags svarade två stycken. Jag var på intrevju på ett av jobben. Kändes bara bra.

Så igår när jag arbetade på mitt jobb, så kom en känsla att jag trivs bra med det jag har. Börjar man bli lite äldre då eller?

Visst vill jag byta och framförallt få lite mer inkomst. Det ena jobbet jag sökte var ju en heltidstjänst. Mitt största problem just nu är att du inte har någon fast plats. Utan du jobbar på olika ställen, varje dag, med nya arbetskompisar.

Nu har jag min trygga plats på KOmarken =).

Men vi får väl se om dom ringer tillbaka först.


Går och väger om jag skall ner o klippa mig idag. Vill gärna men vet inte om jag kommer att passa i det. Dagen får utvisa


Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards