jessica-jahnke

Alla inlägg den 15 december 2010

Av jessica jähnke - 15 december 2010 21:48

Nu är julbaket och kalasbaket i full gång. Har inte hunnit med så mkt men lite grann iallafall.

Ikväll har vi varit på julbord. Alltid gott. Mätt som fasen bara.


I helgen hade vi party, ett riktigt härligt party. Är super nöjd att det gick så smidigt. Och det viktigaste är att alla hade sköj.


Har inte haft några speciella stress känningar ännu inför julen. Kanske har det att göra med att vi skall fira på annat håll, vad vet jag?? Men nu börjar julklapps inköpen hacka på mina nerver =) Killarna är nästan klara, men lill fisen har jag ingen aning om vad man skall köpa. Men det löser sig säkert.

På Tis drar vi ner till Ullared och där löser sig det mesta.


Det är så jäkla tråkiga nyheter nu för tiden. Inget roligt att titta på alls =(

Nä det är nog dax att klämma lite på kudden tror jag. Jobb imorgon igen


Puss o kram

Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards