jessica-jahnke

Alla inlägg den 17 december 2010

Av jessica jähnke - 17 december 2010 07:58

God morgon

Idag skall jag rulla köttbullar i mängder. Gott skall det bli hoppas jag iallafall

Jag jobbar helgen hela jäkla helgen. Men så är det ibland.

Igår fick vi en god julmacka, ännu smaskigare tårta och våran present från kommunen. Ett Lisebergs kort. Tackar vi för.


Saknar snön som skulle ha kommit igår =(. Ser så tråkigt ut nu, vitt skall det vara.

Läste på Ullareds hemsida att dom hade 15 minus. Hoppas tempen går upp lite tills vi skall dit på Tisdag. Fast å andra sidan så är det ju säkert ingen kö, så vi kan bara springa in i värmen.


Har lite svårt att tänka på vad jag skall köpa, blir tokig när jag börjar tänka. Men det löser sig säkert på plats.


Nu skall jag väcka upp lill fisen som fortfarande nanar.


Puss o kram

Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards