jessica-jahnke

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av jessica jähnke - 5 juli 2011 22:49

Ja nu är det nedräkning till Semestern. Skall bli riktigt skönt.

Satt i dagarna och små planerade vad vi skulle hitta på. Kan nog bli bra. Lite Skara, Liseberg, High Chap m.m

Förhoppningsvis BADA i massor. I sjön då givetvis =)


Leah växer så det knakar. Hon börjar verkligen bli en egen liten dam nu. När man skall gå ut någonstans skall hon ha med sig sin lilla väska med napp och "nutte" i. Har hon kissat i blöjan tar hon av sig den och säger att det är "Äckitt". Hon pratar och pratar som bara den. Hon är i en härlig ålder just nu. Så roligt att se när dom åldras.

Nisse han är som vanligt i sin fantasi värld.

Casper har hamnat i någon sorts 9-års trotts ålder. Man kan knappt tilltala honom utan att han snäser tillbaka. Men så är det väl i för pub.


Jag önskar mig en cykel så ända in i Norden. Men nu innan sem lär det väl inte bli någon =(. Känner att jag vill börja röra på fläsket lite grann. Samtidigt så blir det ju så att barnen måste röra på sig oxå automatiskt.


Nu skall jag lägga mig och försöka läsa färdigt min bok.


Puss och kram alla underbara



Presentation


Hej
Här har ni kommit till mitt lilla krypin. Här lägger jag upp bilder och lite text ibland. Är en Mamma till 3 små guldtroll. Nyligen gift. Älskar livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards